Translate this Blog Here

Schrijf in op de nieuwsbrief

The Murderous Success of Capitalism & amp; Globalization. Every year, 15 million children die of Hunger and that is not an annual overview news. Een prechtige aanvulling op het artikel dat ik reeds een hele tijd geleden geschreven heb

Theo-Herbots Gezondheid-Blog & Fotografie || Health-Blog & Photography

Wat begon uit nieuwsgierigheid, werd een hobby, daarna een passie. Ik wil op deze Blog al mijn Kennis en ervaring rond Bloggen, Internet, Social-Media, Fotografie, Gezondheid en nog veel meer delen met U. Bekijk maar eens in categorieën alles wat U op deze Blog kan terugvinden. Ik ben er zeker van dat eenieder wel iets naar Zijn / Haar gading vindt. Nog veel Lees en Kijkplezier. Bedankt voor Uw Bezoek en Uw Vertrouwen. Theo-Herbots ❤💌

Learn More →

3 thoughts on “Het Moorddadige succes van het Kapitalisme& Globalisering.Elk jaar sterven 15 miljoen kinderen vd Honger en dat is geen jaaroverzicht-news.

1. beathirion 3 januari 2018 at 09:07

Ja,honger in wereld,het wordt er niet beter op,ondanks al de verbeteringen die ze uitvinden,voedsel dat bewaard,bronnen dat ze zouden kunnen boren en leidingen zouden kunnen aanleggen,ze zouden kunnen de mensen leren om hoe een tuin aanleggen en/of een stukje grond geven om te bewerken.
    Zou dit kunnen? Zou het dan beter gaan?
    Als wij zuiniger zouden leven,minder zouden weggooien,zou het dan beter gaan,hier en elders?
    Respect/liefde/begrip/medelijden/helpen/geven,mooie woorden,zelfs Bijbelse woorden,…
    Wat doen we eraan?
    Laten we ieder beginnen met onszelf,in ons eigen leven,om zuiniger te zijn,anderen in uw eigen omgeving te helpen,helpen waar het kan,aan de mensen, die in nood zijn.
    Honger,dorst,koude,naaktheid,zwerversbestaan,… wat kan er aan gedaan worden?

1. Een voorspoedig 2018 // A prosperous 2018 3 januari 2018 at 09:19

Geen zin om U aan te sluiten bij de MAR (Milieuadviesraad-Tienen)?. Zulke opmerkingen zijn daar op zijn plaats. Geen woorden maar Actief er aan werken. (ik doe als bestuurslid wel de nodige aanbevelingen )

1. Thirion Bea 3 januari 2018 at 09:54

De winkels ,ze verplichten om als de bewaartijd van groenten en fruit bijna voorbij is, het gratis weg te geven,niets meer weggooien,zet er een straf/boete op bvb. Ook met het gewone volk,doe acties hoe besparen in voeding,niets weggooien …