Translate this Blog Here

Schrijf in op de nieuwsbrief

The Murderous Success of Capitalism & amp; Globalization. Every year, 15 million children die of Hunger and that is not an annual overview news. Een prechtige aanvulling op het artikel dat ik reeds een hele tijd geleden geschreven heb

Volksnieuws uit Amsterdam-Noir

(van onze Internationaleย Moorddadige-ย โ€˜Super-Elite-Gangsterโ€™ redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Het succes van het โ€˜Moorddadige โ€“(VVD,D66,CDA,CU)-Kapitalisme'(Video) en de ย allesย overheersende โ€˜Rat in in pak -corrupte'(Video) van de Globalisering:Elk jaar sterven 15 miljoen kinderen nodeloos van de honger ( een dubbele Holocaust). En dat voorgaande feit las u alleen in het jaaroverzicht(Video) van ons en nergens anders in de corrupte MSM en de Staats-NOS jaaroverzicht.

View original post

Advertenties

3 Comments on “Het Moorddadige succes van het Kapitalisme& Globalisering.Elk jaar sterven 15 miljoen kinderen vd Honger en dat is geen jaaroverzicht-news.

1. Ja,honger in wereld,het wordt er niet beter op,ondanks al de verbeteringen die ze uitvinden,voedsel dat bewaard,bronnen dat ze zouden kunnen boren en leidingen zouden kunnen aanleggen,ze zouden kunnen de mensen leren om hoe een tuin aanleggen en/of een stukje grond geven om te bewerken.
    Zou dit kunnen? Zou het dan beter gaan?
    Als wij zuiniger zouden leven,minder zouden weggooien,zou het dan beter gaan,hier en elders?
    Respect/liefde/begrip/medelijden/helpen/geven,mooie woorden,zelfs Bijbelse woorden,…
    Wat doen we eraan?
    Laten we ieder beginnen met onszelf,in ons eigen leven,om zuiniger te zijn,anderen in uw eigen omgeving te helpen,helpen waar het kan,aan de mensen, die in nood zijn.
    Honger,dorst,koude,naaktheid,zwerversbestaan,… wat kan er aan gedaan worden?

Liked by 1 persoon

• De winkels ,ze verplichten om als de bewaartijd van groenten en fruit bijna voorbij is, het gratis weg te geven,niets meer weggooien,zet er een straf/boete op bvb. Ook met het gewone volk,doe acties hoe besparen in voeding,niets weggooien …

Kom maar op met je reactie! !! ๐Ÿ—ฃ ๐Ÿ“› ๐Ÿ˜˜ ๐Ÿ’ฌ

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding